جدیدترین های ایران و جهان

اخبار » آهنگ های جدید » بازی های کامپیوتری » تبلت » خودرو » فیلم و سریال » لپ تاپ » موبایل » نرم افزار

جدیدترین های ایران و جهان

اخبار » آهنگ های جدید » بازی های کامپیوتری » تبلت » خودرو » فیلم و سریال » لپ تاپ » موبایل » نرم افزار

با ما همیشه بروز باشید...

بازی GTA san andreas برای xbox 360

چهارشنبه, ۲۲ اکتبر ۲۰۱۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ


طبق یک لیست جدید که از اچیومنت های بازی ها بدست آمده، اینطور بنظر می رسد که بازی Grand Theft Auto: San Andreas برای پلتفرم Xbox 360 عرضه خواهد شد. این لیست توسط سایت Xbox Achievements مدتی پیش منتشر شد. بازی دارای 33 عدد اچیومنت و 1000 points است و شامل فعالیت های متعدد نظیر خوردن غذای زیاد و سپس برفتن به باشگاه بدنسازی برای کم کردن وزن خواهد بود. در سالگرد دهمین عرضه این بازی به سر می بریم برای همین Rockstar به این مناسبت محتویات اضافی جدیدی برای GTA Online منتشر کرده است. این می تواند بهترین بازی بهبودیافته ای باشد که به صورت دیجیتالی عرضه می شود. احتمال زیادی وجود دارد که در آخر این ماه اخبار خوبی راجع به این موضوع زمانی که Rockstar و Take-Two در مورد امور مالی صحبت می کنند بشنویم.

لازم به ذکر است که تعدادی از اعضای NeoGAF متوجه شده اند که نسخه های کلاسیک بازی از بازارچه Xbox حذف شده است. چنین اتفاق مشابهی برای شبکه PSN نیز اتفاق افتاده است که احتمالا این به بدین معنیست که بازی برای PS3 نیز عرضه خواهد شد. در هر صورت تا تایید نشدن رسمی بازی نمی توان چیزی را تایید کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی