جدیدترین های ایران و جهان

اخبار » آهنگ های جدید » بازی های کامپیوتری » تبلت » خودرو » فیلم و سریال » لپ تاپ » موبایل » نرم افزار

جدیدترین های ایران و جهان

اخبار » آهنگ های جدید » بازی های کامپیوتری » تبلت » خودرو » فیلم و سریال » لپ تاپ » موبایل » نرم افزار

با ما همیشه بروز باشید...

خرید عینک آفتابی اصل 2016

سه شنبه, ۴ آگوست ۲۰۱۵، ۱۱:۲۱ ق.ظ

خرید عینک آفتابی گرنجو اصل 2016


بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد. عینک آفتابی گرنجو یکی از معروفترین و پرفروشترین عینک های سال می باشد که مطمئنا شما هم تا کنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید.

40000 تومان

خرید عینک آفتابی دیزل اصل 2016


شرکت دیزل، یک شرکت ایتالیایی طراحی لباس است که در ابتدا برای تولید لباس بزرگسالان به خصوص شلوار جین، هدف‌گذاری شده بود، اما به مرور و با توسعه کارش انواع لباس و عطر را تولید می‌کند. «زیبایی هر چیزی است که لرزه‌ای بر تن تو بیاندازد.» این جمله را رنزو روسو Renzo Rosso ، موسس اولیه دیزل می‌گوید و معتقد است زیبایی را چشمان انسان درک می‌کنند. روسو و رییس قبلی‌اش در شرکت آ.گ جین، یعنی آدریانو گولدشمید، این شرکت را در سال 1978 تاسیس کردند.
45000 تومان

خرید عینک آفتابی چنل اصل 2016


تاریخچه شرکت : شنل اس.ای، (به انگلیسی: Chanel S.A) شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود.
44000 تومان

خرید عینک آفتابی دیور اصل 2016


عینک زنانه دیور نگین دار مدل 1666 عینک فوق اسپرت با طراحی جدید شناخته شده به عنوان عینک محبوب هنرپیشگان با ستارگان همراه شوید فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید از اولین کسانی باشید که این عینک را امتحان می کنند
44000 تومان

خرید عینک آفتابی پرادا اصل 2016


پرادا (به ایتالیایی: Prada) برند تخصصی مُد ایتالیایی برای کالاهای لوکس مردانه و زنانه است. پرادا تولید کننده عینک، چرم، کفش، چمدان و کیف دستی می باشد که به وسیله ماریو پرادا و برادرش در سال ۱۹۱۳ میلادی تاسیس شده است. دفتر مرکزی پرادا در میلان ایتالیا می باشد.


45000 تومان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵/۰۸/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی